>dag 7

En bild från i sommras

←Christina  Carmen→

>Skolan

Heeeeeeeeeeeej!
Jag vet att jag ine är så aktiv men ändå >.< snart ska jag nog fortsätta med 10 dagars.
här kommer lite bilder ifrån skolan 
 
Hana
 
Cordelia
 
Maja

>Flickorna har skaffat sig en ny blogg !

Hej hej!
EWh... jo Maja och vickan har skaffat sig en ny blogg, Och jag gjorde deras design! 
+ Om den vänstra menyn åker in i inlägg sidan klicka på ( ctrl ) & ( - )

>LÄXOR LÄXOR LÄXOR OCH LÄXOR

Heeej.
De senaste dagarna har jag inte hunnit att blogga för att alla läxor är i vägen ;(
Jag har läxa i nästan alla ämnen.


Följ mig i instagram "caarmentuu"


>Skolan!

Heej!
Här visar maja och vickan vad de har lärt sig i skolan c:!
Videon är ljud löst så tro inte att din dator är sönder . 

>Dag 6

Denna bilden togs i Liseberg 2005 eller 2006.
 

>Nya skor!

Heej!
Igår va jag i Jönköping för att hitta nya kläder till klassfotot men jag hittade inga kläder som jag ville ha, Men jag hittade ett par skor !

>Bowling.

Heej!
Idag så va jag ute i stan för det va marknad, jag va där med maja och kelly.
SEEEEEN så åkte jag och kelly till bowling hallen. Man fick spela gratis för de hade byggt om eller ngt
 

>Ny design på G ^w^

Heey!
Jag sitter och håller på med en ny design till bloggen! Det går ju int kommentera på denna så jag gör en ny.
 
.. ja den är grå ._.

>Vmodagen!

Ett väldigt kort inlägg u.u
 
 
Heej!
Va ute idag med några nya klasskamrater och gammla vänner i stan för att gå på vmo dagen.
Det va skit roligt! 
Har tyvärr inga bilder men en video .. men jag fick in lägga upp den o(>.<')o
HAAJDOO
 

>Dag 5


>Dag 4

Profilbild i FB

>Yay!!!!

 

>Autograf.

Jag fick 2 autografer från ulrik! STOLT C:
 

>Dag 3!

Senaste bilden på mig
inte bra kvalité men den senaste jag va med på iaf :P
 
 
 
 

>Ulrik Munther konserten!!

 
HEEEJ!
Idag va vi i ulrik munther konserten. Jag fick 2 autografer YAY c:
Tänkte köpa en ulrik munther väska/påse, men jag va för lat ._.

>Dag 2!

Det blev visst utan monica x_x
vi fick en sjukdom denna dagen.. den heter HEJ! och hej då

>Ngt jag hittade i Yt

 

>Kom på en sak ._.

Heeey!
Kom på att jag inte hade bloggat om Fun city. Vi va där för ungf. för 2 veckor sen.  Men jag gör inlägget nu c:
Your image is loading...
Det va bara vatten landet som va öppet.. men det va inte stort, men roligt va det ^w^

>Dag 1

Kigurumi är en hel dräkt som kommer från japan. Man kan ha den som pyjamas eller till att cosplaya.
Jag har den till att cosplaya iaf c: Den är jätte mysig ^^
Skrev kigurimi på bilden :c
 
 
 
 
 

>10 dagars!

Dag 1. min kigurumi c:
Dag 2. Video inlägg med christina och monica
Dag 3. Senaste bilden på mig >.<
Dag 4. Min profil bild på FB
Dag 5.Min favorit låt i år
Dag 6. En gammal bild
Dag 7.En bild från i sommras 
Dag 8. En bild på mig och en gammal dagis kompis!
Dag 9.Den tiden jag saknar 
Dag 10.hemligt c:
 
Börjar imorgon!
 
 
Man kan inte kommentera min blogg för jag råkade ta bort något från mallen ... Någon som kan hjälpa mig??? 
Mejla på min e-mail [email protected]

>Apladalen

Your image is loading...
Ja.. hon tyckte det va läskigt men hon klarade det ^.^
Som sagt vi vaa i apladalen idag. vi tänkte gå ner dit och mata djuren men det fick man inte helt plötsligt :c
så vi gick till lek parken ist.
Tjejerna har åkt hem till gnosjö. Men jag kommer till de på fredag. På lördag blir det ulrik munther konsert och om vi hinner så är vi med i vatten kriget c:
 
 
 

>wii

Your image is loading...Your image is loading...Your image is loading...Your image is loading...Your image is loading...
På lördag är det ulrki munther konsert som gäller
 

>Animated Gifs c:

Your image is loading...
 

>Julia

Heey!
Nu är det bara några dagar tills skolan börja, då ska jag börja i högstadiet... läskigt :c
Btw vi va hos julia idag och christina fick testa hennes cosplay grejor ^^
en peruk ...
 
 

>Karamell dansen!


>Eheheh.. he

Your image is loading...

>Fikat.

Heeeej!
iför går så fikade vi i bernst i gnosjö. Vi skulle träffa sanna men vi kom visst sent så vi träffades aldrig :c
Men vi tog med monica så det skulle bli roligare.
BILDSPEL
Your image is loading...Your image is loading...
 
 
 

>Vi gör saker och .. ting

 
 

>Elaka vi är :c

Heej! Va i gnosjö över helgen, åker dit igen nästa helg.
Hahaha de fick stå ute medans det ös regnade X_x
hehe...
 

RSS 2.0